سردار عابدین خرم روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه اشنویه اظهار کرد: مبارزه با اقدامات تروریستی در جنوب، شرق و در غرب کشور قدرت ایران را به رخ دشمنان کشاند.
وی افزود: ایران یکپارچه و متحد در برابر تمام اقدامات دشمن پاسخ کوبنده و محکم دارد و قدرت ایران منبعث از این اتحاد است.
امام جمعه شهرستان اشنویه نیز در این آئین با بیان اینکه پاسخ کوبنده فرزندان و سپاهیان این مملکت در عملیات موشکی به مواضع استکبار و داعش را به همه ایرانیان تبریک می گویم، گفت: همه اقوام و مذاهب در ایران اسلامی برادر و برابر و متحد هستند و در همه صحنه ها حضور یکپارچه دارند.

**امام جمعه اشنویه: همه علمای اهل سنت اتفاق نظر دارند که داعش سنی نیست**
ماموستا سید مصطفی خاتمی اظهار کرد: همه علمای اهل سنت اتفاق نظر داریم که داعش اهل سنت نیست، تکفیری ها اهل سنت نیستند و در اسلام جایی ندارند.
وی افزود: داعش خوی وحشی گری داشته و عقاید آنها نیز خارج از اسلام است.
اسعد خضری فرماندار اشنویه نیز در این مراسم گفت: همواره امنیت خوبی در منطقه برقرار بوده که مدیون همکاری مردم و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی بوده است.
در این آئین از خدمات فرمانده سابق سپاه اشنویه سرهنگ یوسف عابدی قدردانی و سرهنگ پاسدارعلی حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه اشنویه معرفی شد.
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه(28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف عملیات موشکی خود قرار داد.
در این عملیات موشکی که از استان های کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریست ها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.
تروریست های تکفیری روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در 2 حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بی گناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند.
شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 70 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.