به گزارش ایرنا بسیاری از شهروندان اهوازی ضمن ابراز خوشحالی و رضایت از حمله نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه تروریست های داعش ، آن را حق مسلم ایران اسلامی وپاسخی در خور به جسارت این گروه توصیف کردند.
شهروندان اهوازی با اشاره به دو حمله تروریستی گروه جنایتکار داعش به مرقد امام راحل و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی ، حمله به مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست ها در سوریه را نشانه اقتدار ایران اسلامی در منطقه و قدرت بالای دفاعی ایران در برابر بدخواهان توصیف کردند.
بسیاری از جوانان اهوازی روز دوشنبه جزئیات حمله موشکی ایران به مقر و مراکز تجمع تروریست ها را در دیرالزور سوریه را با علاقه خاصی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دنبال کردند و برای یکدیگر پیام تبریک و شادباش ارسال کردند.
در یکی از پیام ها که در فضای مجازی بازنشر شد آمده است' حمله به تروریست ها توسط موشک های نقطه زن سپاه عزیز و مقتدر ، دل ما را در هوای بسیار گرم خوزستان حسابی خنک کرد'.
حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه در رسانه های مجازی و محافل اجتماعی استان خوزستان نیز بازتاب زیادی داشته است و به سرعت به خبر اول استان تبدیل شد.
پس از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری داعش در دیرالزور سوریه، مردم خوزستان از عملکرد مقتدارانه سپاه پاسداران در برخورد با تروریست های داعش قدردانی کردند.
پس از اجرای 2 عملیات تروریستی گروه تکفیری داعش در 17خرداد در ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل که منجر به شهادت 17شهروند بی گناه و مجروح شدن 57نفر شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد انتقام ایران از گروهک تروریستی داعش سخت و پشیمان کننده خواهد بود.
2 تن از شهدای حمله تروریستی داعش در تهران خوزستانی بودند.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.