به گزارش ایرنا علیار اسکندری شنبه به مناسبت فرارسیدن ایام 13ابان به خبرنگار ایرنا ظهار داشت: دشمن ماجرای تحریم های ظالمانه، حلال شیعی و دیگر توطئه ها علیه ایران را روا داشتند در حالی که این باورهای انقلابی ملت ایران است که آنها هیچ امیدی ندارند که ایران آنها را همراهی کنند.
وی بیان کرد: جامعه اسلامی ایرانی باید بداند در لانه جاسوسی آمریکا چه اتفاقی افتاده که 13 ابان سال 58 منجر به تسخیر این لانه جاسوسی توسط دانشجویان ایران شد.
وی ادامه داد: این مرکز محل طراحی و سناریوپرداز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که دانشجویان به این خباثت آمریکا و عملکرد سازمان سیا خاتمه دادند و سیاست پلید آمریکا را به دنیا معرفی کردند.
اسکندری خاطرنشان کرد: باید در 13 آبان هم برای تبیین این مسایل و هم دفاع از سپاه ایران که مورد هجمه دشمن است و برای دفاع از صنایع موشک و دفاعی مان باید از سالهای دیگر متفاوت تر باشد.
وی گفت: سازمان امنیتی عربستان، آمریکا و دیگر دشمنان در قالب نیروهای تکفیری می خواهند به ایران ضربه بزنند در حالی که هرگز به این آرزو نخواهند رسید و به گفته سردار حاج قاسم سلیمانی پایان عمر داعش را جشن خواهیم گرفت.
قرار است در 13 آبان امسال مردم ظلم ستیز رفسنجان مسیر از میدان شهدا تا میدان ابراهیم را راهپیمایی کنند.
سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در 13 آبان 1358، سه رویداد متفاوت بودند، ولی هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند. هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز 'روز ملی مبارزه با ' نامیده می‌شود.
7433/ 5054
خبرنگار:مریم رضایی** انتشار : بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.