به گزارش ایرنا، محمود سالاری روز دوشنبه در مراسم متمرکز بزرگداشت روز شوراها و افتتاح مرکز جامع سلامت شهرستان رامیان با اشاره به تغییرات مدیریتی در استان گلستان در سال گذشته، افزود: از همان مقطع بالغ بر 21 هزار شغل ایجاد شد که دلیل آن تلاش مستمر و شبانه روزی استانداری و مسئولان استان بوده است.
وی با بیان اینکه برای سال 97 نیز ایجاد 30 هزار شغل در استان هدفگذاری شده است، افزود: از این رقم، ایجاد اشتغال برای بیش از دو هزار نفر بر عهده شهرستان رامیان است و مسئولان وظیفه دارند برای تحقق آن تلاش کنند آن است.
وی با بیان اینکه باید در ابتدای سال 97 با هم اندیشی، برنامه های نو را برای سربلندی در پایان سال را طراحی کنیم، افزود: هیچ مسئول و یا مدیر موفقی را بدون تلاش شبانه روزی و طرح برنامه ایده آل نمی توان یافت از همین رو می بایست شوراهای شهر و روستا با این نگاه پیش بروند زیرا باید نسبت به رایی که از مردم گرفته اند پاسخگو باشند.
فرماندار رامیان خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها باید تلاش کنند و شوراها و دهیاران باید با کسب اطلاعات و انتقال آن زمینه ساز این امر باشند.
سالاری افزود: اشتغال از دغدغه های اصلی نظام است و در همین راستا بخشداران موظفند گزارشات ماهانه از دهیاران و شوراهای اسلامی اخذ کنند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، فرمانده انتظامی استان گلستان و نماینده مردم شهرستان های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در سالن همایشات ارشاد رامیان برگزار شد، مرکز جامع سلامت شهرستان رامیان با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد و 850 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.