به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود سالاری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری رامیان افزود: در سال جاری ایجاد اشتغال برای دو هزار نفر در شهرستان هدفگذاری شده و این موضوع وظیفه سنگینی را بر دوش مسئولین می گذارد.
وی بدون اشاره به نرخ بیکاری در رامیان خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری این شهرستان، بالاترین رقم در استان را از آن خود کرده است ولی می شود با مدیریت درست منابع موجود، این وضعیت را بهبود بخشید.
وی گفت: برنامه اجرایی شهرستان رامیان بزودی پس از تدوین به ادارات ارسال می شود و مسئولان موظف هستند در خصوص نتیجه گیری و اجرای دقیق این برنامه تمام تلاش خود را به کار ببندند.
به گزارش ایرنا، در این نشست نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با انتقاد از رفتار برخی مسئولان، گفت: مردم و اغلب روستانشینان نسبت به راهنمایی اشتباه برخی مسئولان و کارشناسان گلایه دارند.
محمد رضا ابراهیمی افزود: این موضوع به یکی از دغدغه اصلی مردم تبدیل شده و باید سامان یابد.
وی تصریح کرد: برخی دستگاه ها با رفتارهای نامناسب باعث ایجاد نارضایتی و سرخوردگی مردم می شوند که اگر این رویه تصحیح نشود، برخورد لازم انجام می شود.
ابراهیمی با تاکید بر حمایت از تولید ملی افزود: باید نگاه کشور به ظرفیت و توانایی های داخلی باشد و حتی کوشش نماییم ظرفیت‌های داخلی بیشتری ایجاد کنیم و با نگاه به درون، با موفقیت از مشکلات گذر کنیم.
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه ملی در محورهای مختلف مخصوصاً اقتصادی باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.
رامیان یکی از شهرستان های هفتگانه شرق استان گلستان است و بیش از 90 هزار نفر جمعیت دارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.