به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی هاشمیان روز یکشنبه درمراسم متمرکز افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان گالیکش گفت: امروز گلستان از استان های سبز در مقوله امنیت است و دادگستری استان نیز با 200 قاضی، امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی را تضمین می کند.
وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری درجامعه افزود: اگرچه این مشکلات وجود دارد و باید با کار و تلاش مضاعف آنها را رفع کنیم اما قطعا وضعیت سیاسی و اقتصادی ما به مراتب بهتر از 40 سال گذشته است.
هاشمیان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی، اضافه کرد: در سایه رهبری های امام راحل (ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و نیز خون شهیدان والامقام، انقلاب اسلامی جایگاه خوبی در سطح منطقه و جهان دارد.
وی با تاکید برضرورت همراهی اقشار مختلف مردم با انقلاب اسلامی و رهبری آن، تصریح کرد: ما باید به داشتن چنین رهبری که مقتدرانه مقابل دشمنان می ایستد و مانند امام راحل (ره) از انقلاب دفاع کرده و آن را به پیش می برد، افتخار کنیم.
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به تعهد اشتغال این استان درسال جاری، گفت: از مجموع 19 هزار شغل پیش بینی شده تاکنون 17 هزار شغل ایجاد شده است و تلاش مسئولان و فعالان بخش خصوصی در این زمینه قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا، فرماندار گالیکش نیز دراین مراسم با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر گفت: در این ایام فرخنده 246 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا به بهره برداری رسیده یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
حسن خسروی افزود: برای بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی این طرح ها در مجموع 299 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته و صرف شده است.
وی گفت: با افتتاح پروژه های اشتعالزای شهرستان 303 نفر مشغول به کار شده و دو هزار و 576 خانوار نیز از مزایای پروژه های عمرانی بهره مند می شوند.
خسروی، بهره برداری از 13 پروژه کشاورزی از جمله دامداری صنعتی 200 راسی گوسفند در قلی تپه، تجهیز و نوسازی 41 هکتار از اراضی شالیزاری در بش اویلی، کارخانه شالی کوبی ینقاق، لایروبی قنوات در تراجیق و کانال های خاکی آب زراعی، گازرسانی به روستای قوشه چشمه، کافوی نوری مخابرات، نصب ترانس برق، تامین روشنایی معابر و اصلاح و توسعه برق برخی از نقاط شهرستان را از اهم پروژه های عمرانی ، اقتصادی و اشتعالزای نام برد.
به گزارش ایرنا، امام جمعه گالیکش نیز دراین مراسم با تبریک ایام دهه فجر گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش دولتمردان، تاکنون خدمات قابل توجهی که به هیچ وجه قابل قیاس با دوران رژیم پهلوی نیست، درمناطق مختلف کشور به مردم ارائه شده است.
حجت الاسلام سیدمحمد دلبری افزود: ما باید شکرگزار نعمت جمهوری اسلامی و رهبری آن باشیم که در سایه آن تمام مسئولان نظام و دولت، تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام می دهند.
وی گفت: در دوران طاغوت، جنایت ها و خیانت های زیادی در کشور انجام می شد، 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران حکمرانی می کردند، کمتر از 50 درصد مردم باسواد بودند و 157 هزار دانشجو داشتیم.
حجت الاسلام دلبری اضافه کرد: امروز نه تنها خبری از مستشاران آمریکایی در ایران نیست و کشور ما دارای استقلال است بلکه آمار باسوادی مردم ما به 92 درصد و تعداد دانشجویان ما نیز به چهار میلیون نفر افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی باید سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی ازسوی مقام معظم رهبری با جدیت، وحدت و همدلی توسط مسئولان و مردم اجرایی شود.
شهرستان گالیکش با افزون بر 63 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/7481/
خبرنگار : یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.