مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی از بهره برداری از 10 طرح صنعتی ، عمرانی بمناسبت دهه فجر در شهرکهای صنعتی استان خبر داد.

احسان جوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با تبریک ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: بمناسبت دهه فجر 10 طرح صنعتی، عمرانی و تولیدی در شهرک های صنعتی 8 شهرستان آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر بیش از 60میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

جوی بیان کرد: یکی از این پروژه ها احداث ساختمان ایستگاه آتشنشانی در شهرک صنعتی شهرستان سلماس بوده که با صرف اعتباری بالغ بر 4میلیارد و800میلیون ریال در دهه فجر 96 به بهره برداری رسید و امیدواریم تا پایان سال جاری، با استقرار ماشین آلات و پرسنل لازم، فعالیت این ایستگاه به صورت عملیاتی آغاز شود.

وی افزود: با توجه به ماهیت صنایع موجود در شهرک صنعتی سلماس که بیشتر در زمینه مواد شیمیای و صنایع چوب فعالیت دارند، وجود این ایستگاه آتشنشانی برای ارائه خدمات امدادی در حوادث احتمالی ضروری است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی تصریح کرد: پروژه دوم که در این ایام در شهرک صنعتی سلماس به بهره برداری رسید، عملیات جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت یک کیلومتر از معابر این شهرک است که برای اتمام آن 3میلیارد و600میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به توسعه شهرک صنعتی سلماس تصریح کرد: پیگیر آغاز فاز عملیات توسعه شهرک صنعتی این شهرستان در وسعت 17 هکتار هستیم.

جوی با اشاره به در دستور کار بودن احداث ناحیه صنعتی در تازه شهر سلماس اظهار کرد: این پروژه جزو برنامه های سال 97 شرکت شهرک های صنعتی استان بوده و جزو نواحی صنعتی مصوب استان است که زمین موردنیاز برای احداث آن از منابع طبیعی تحویل گرفته شده و امیدواریم با شروع عملیات اجرایی، این پروژه را به مرحله واگذاری برسانیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی اظهار کرد: یک ناحیه جدید صنعتی نیز در سلماس در محله انجام مطالعات لازم برای راه اندازی است و با اجرای این پروژه قابلیت شهرستان برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنایع سلماس دوچندان خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.