به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر طهماسبی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان رامیان با اشاره به تجمع افرادی در مقابل فرمانداری شهرستان رامیان افزود: حتما معترضان نیز دلسوز منطقه خود هستند و از همین روی آمده اند، ولی باید به فرماندار جدید فرصت بدهند و در کنار وی تلاش کنند تا شهرستانی آبادتر داشته باشند.
وی با بیان اینکه تغییر و تحول جزیی از خدمات دستگاه اداری است، گفت: مسئولیت ها زودگذرند و ماندگار نیستند، بلکه خدمات به مردم ماندگار است لذا باید خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.
وی اظهار کرد: در عصر ارتباطات با گذر از دهکده جهانی به خانواده جهانی رسیده ایم و از فناوری های موجود باید در فرهنگ و اخلاق مداری اجتماعی و علمی استفاده کنیم.
طهماسبی افزود: امروزه آسیب های اجتماعی در جامعه زیاد شده است و این امر در آستانه آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برازنده و زیبنده نیست.
وی با بیان اینکه بعضی دانشگاه های ما در جهت تولید بیکاری گام برمی دارند و این معضل است و باید به فکر ایجاد اشتغال پایدار باشیم ، خاطر نشان کرد: توسعه یافتگی به این نیست که تحصیلات عالیه داشته باشیم، بلکه باید فرهنگ و اخلاق را عالی کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خطاب به علما، روحانیون و کسانی که صاحب تریبون هستند، گفت: خدمات برجسته نظام را به تصویر بکشید؛ نظام ما بر اساس مردم سالاری دینی است و نگذارید دشمن کار خود را که ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است، انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه امنیت ملی و استقلال بسیار مهم است و باید حفظ شود، افزود: بعضی از رفتارهای ما دشمن شادکن است و با بسیاری از حرف هایمان در داخل، رسانه های بیگانه را تغذیه می کنیم.
طهماسبی افزود: بالغ بر 90درصد بودجه های کشور جاری است و کمتر از 10 درصد آن عمرانی است و باید برای جذب سرمایه گذار تلاش کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با قدردانی از تلاش های جواد صادقلو فرماندار پیشین رامیان، وی را مدیری کاربلد توصیف کرد و گفت: بطور حتم در جایگاهی دیگر از توان مدیریتی و تجربیات وی استفاده خواهد شد.
به گزارش ایرنا، آیین معارفه و تودیع محمود سالاری و جواد صادقلو به عنوان فرمانداران جدید و پیشین شهرستان رامیان روز سه شنبه برگزار شد و طی آن تعدادی از مردم این شهرستان به نشانه اعتراض به انتصاب فرماندار جدید، در مقابل فرمانداری این شهرستان بیش از 90 هزار نفری واقع در شرق گلستان تجمع کردند.
1860/9433/
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.