به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، رضا قدیمی، ایجاد بستری مناسب برای فرار از موقعیت های تنش زا و سختی های کار، افزایش رشد روحی و معنوی و کشف و توسعه توانایی های شخصی کودکان کار و خیابان تحت پوشش مراکز پرتو را از اهداف این دوره های ورزشی و آموزشی عنوان کرد که با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و موسسه هنرهای رزمی سبک نیرو برگزار می شود.
وی با اشاره به مسئولیت پذیری در قبال کودکان کار افزود: همه ما به عنوان یک وظیفه انسانی در مقابل وضیعت و شرایط بحرانی کودکان کار مسئولیم.
قدیمی گفت: کودکان سرمایه و ثروت هر جامعه ای هستند که باید با توجه به حساسیت روحی آنان، مورد حمایت ویژه قرار گیرند که مدیریت شهری با استفاده از زیرساخت ها و امکانات موجود توانسته است تا حدی نسبت به این موضوع ادای دین کند.
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران افزود: در راستای سیاست‌های مدیریت شهری مبنی بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محلات آسیب‌ پذیر و ارائه خدمات ویژه به کودکان کار و خیابان، مراکز پرتو با همکاری انجمن های مردم نهاد به کودکان در معرض آسیب، آسیب‌دیده اجتماعی و بازمانده از تحصیل خدماتی را ارائه می دهد.
قدیمی گفت: کودکان کار و خیابان، در مراکز پرتو علاوه بر علم‌آموزی از اقلامی همچون پوشاک و لوازم‌التحریر مناسب به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند و تمهیدات ویژه ای برای تندرستی و آموزش دوره های ورزشی نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: این سازمان برای بهره مندی کودکان طی 2روز در هفته از دوره های ورزشی، با ورزشگاه های الزهرا(س) 21 واقع در منطقه 20، شهید سلیمانی منطقه 18، شهید باکری منطقه 19 و شهید کاظمی منطقه 5 قراردادی منعقد کرده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم کننده: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.