به گزارش ایرنا، رضا محبوبی روز سه شنبه در آئین آغاز بکار مرحله دوم طرح امید و نشاط اجتماعی در استان بوشهر افزود: انتظار می رود با حضور پرشور جوانان بوشهری در پیمایش سال آینده استان دراین بخش به رتبه نخست ارتقا یابد.
وی اظهار کرد: با توجه به همکاری دستگاههای اجرایی و سازمانهای مردم نهاد و مشارکت جوانان، استان بوشهر همچنین رتبه نخست و الگوی کشوری در بحث نشاط اجتماعی را کسب کرده است.
محبوبی بیان کرد: یکی از عوامل تاثیر گذار در ارتقای سرمایه اجتماعی هر جامعه میزان شور، نشاط، امید به آینده و ارتباطات اجتماعی آحاد جامعه است.
مشاور وزیر و معاون امور اجتماعی مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور گفت: با اجرای برنامه های مختلف زمینه برای ارتقای نشاط اجتماعی فراهم و گام های موثری در این راستا برداشته می شود.
وی بیان کرد: باید فاصله با جوانان را کاهش و خواسته آنان را مورد توجه قرارداد و به رسمیت شمرد.
محبوبی اضافه کرد: تلاش می شود با اجرای طرح های مختلف نشاط اجتماعی به ظرفیت جوانان اهمیت داده شود.
وی با تاکید بر رشد متعادل و متوازن درجامعه گفت: در اجرای طرح های مختلف فرهنگی و اجتماعی افزون بر بحث اوقات فراغت باید به مسائل دینی نیز پرداخته شود.
محبوبی با اشاره به اهمیت اجرای طرح نشاط اجتماعی افزود: برای رسیدن به توسعه متوازن، داشتن جامعه سالم و پویا ضروری است.
مشاور وزیر و معاون امور اجتماعی مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور با تاکید براینکه فعالیت های اوقات فراغت در بالندگی و تکامل شخصیت افراد موثر است اضافه کرد: هرجامعه ای که امید نشاط و امید به آینده داشته باشد می تواند ظرفیت های خود را به بالفعل تبدیل و از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب برضرورت کاهش آسیب های اجتماعی گفت: در فازنخست طرح امید و نشاط اجتماعی دولت روی آسیب دیدگان اجتماعی و کنترل کاهش آسیب ها برنامه ریزی کرد و در فاز دوم با توجه به فراهم شدن مقدمات انجام کار ارتقای نشاط اجتماعی از جمله اولویت های کشور است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.