حسین درویشی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری رفاقت مهر با شعار جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشردوستی به میزبانی استان کرمان برگزار شد.
وی یادآورشد:تیم اعزامی استان بوشهر، متشکل از 4 گروه در رشته های حمل مصدوم، اسکان اضطراری، امداد و کمک های اولیه، زبان انگلیسی از شهرستان جم عازم این مسابقات شدند و توانستند مقام برتر این مسابقات را که با حضور نمایندگان 31 استان از سراسر کشور برگزار شده بود کسب کنند.
درویشی بیان کرد: این مسابقات با هدف ارتقای توانمندی های علمی اعضا و ایجاد زمینه شناخت استعدادها، تمرین فعالیت های گروهی و کمک به استمرار ارتباط آنان با سازمان جوانان به منظور بهره مندی از خدمات آنان در پبشبرد اهداف عالی و انسانی جمعیت هلال احمر در سازمان جوانان با استقبال ویژه از سوی اعضا برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه مسابقات رفاقت مهر با قدمت 28 ساله یکی از ریشه دارترین برنامه سازمان جوانان است ادامه داد:سن حضور در این مسابقات برای اعضای 18 تا 29 سال تعریف شده است.
وی یادآورشد:تاب آوری یک جامعه به حرکت تمام افراد به سمت خودامدادی مربوط است و برنامه ریزی برای رفع آسیب های اجتماعی و امدادی از موارد سرمایه گذاری روی این جوانان محسوب می شود.
6043/ 6045**خبرنگار: مونا عیدان**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.