به گزارش ایرنا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توان افزایی تیم های بهداشت و درمان در مناطق محروم و روستایی در صورت بروز حوادث و درمان حادثه دیدگان در محل حادثه و به روز رسانی تجهیزات و سطح دانش تیم بهداشت و درمان از جمله هدف های برگزاری این مانور است.
حسین درویشی اظهار کرد: این طرح با حضور 20نفر از نیروهای بهداشت و درمان شامل پزشکان، پرستاران، نجاتگران وامدادگران در روستای باغ بهشت شهرستان دشتی برگزار شد که 260 نفر از خدمات درمانی این طرح استفاده کردند.
وی با بیان اینکه بخشی مهم از راه های ارتباطی مهم استان بوشهر در شهرستان دشتی واقع است افزود: با توجه به همکاری فرمانداری این شهرستان در زمینه تامین اعتبار لازم، مجتمع امدادی استان بوشهر در این منطقه دردست احداث است.
وی هدف از ساخت این مجتمع امدادی را انبار کردن حجم وسیعی از بسته های امدادی برای ارسال به شمال وجنوب استان در زمان بروز حوادث و پاسخگویی به حادثه دیدگان عنوان کرد.
درویشی بیان کرد: با توجه به کوهستانی بودن این شهرستان و احتمال وقوع سیل تلاش می شود زمینه لازم برای احداث پایگاه های امدادی در نقاط کوهستانی و حادثه خیز فراهم شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.