به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محسن مومنی افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 12درصد افزایش نشان می دهد.
وی اضافه کرد: پوشش امدادی یکهزار و 141 حادثه در تابستان گذشته توسط امدادگران انجام شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال 95 حدود 8 درصد بیشتر است.
رییس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در این حوادث دو هزار و 107 نفر آسیب دیده بودند که یا بصورت سرپائی تحت درمان قرار گرفتند یا به مراکز درمانی منتقل شدند.
مومنی اضافه کرد: برای امدادرسانی در این حوادث، یکهزار و 486 تیم عملیاتی، به کار گرفته شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش نشان می دهد.
وی با بیان اینکه بیشترین حوادث رخ داده در تابستان سالجاری با 642 مورد مربوط به حوادث جاده ای بود، یادآور شد: این رقم بیانگر افزایش 10 درصدی وقوع این حوادث نسبت به مدت مشابه سال 95 است.
مومنی گفت: امدادگران هلال احمر استان در این مدت بطور میانگین در مدت 9 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و اقدام به امدارسانی کردند که این زمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته مبین کاهش بیش از یک دقیقه ای در هر حادثه است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از مردم بویژه مسافران خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، بلافاصله با تلفن 112 تماس بگیرند.
بیش از چهار هزار امدادگر و نجاتگر عضو جمعیت هلال احمر استان اصفهان هستند.
پ/8114/6027 خبرنگار: امیرحسین اکبری * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.