به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه مردم گنبدکاووس گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و همه مسئولانی که دراین نظام مسئولیت دارد باید از همه ظرفیت های موجود برای خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات آنان استفاده نمایند.
وی با قدردانی از حضور همیشه در صحنه مردم و نیز صبر و شکیبایی آنان درتحمل مشکلات، افزود: مردم اگر ببیند مسئولان در حد توان برای رفع مشکلات کشور تلاش می کنند، سختی ها را تحمیل می کنند.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی در 40 سال گذشته با وجود سنگ اندازی ها و تحریم های دشمنان، همچنان همراه انقلاب و رهبری بوده و هستند و امروز وظیفه همه مسئولان نظام است که با روحیه انقلابی و دلسوزانه برای رفع مشکلات و کمبودهای مردم تلاش کنند.
وی با اشاره به برخی آشوب ها و اعتراضات در هفته های گذشته در برخی شهرهای کشور و نیز پاسخ ملت به فتنه گران و معاندان، تصریح کرد: این آشوب ها توسط دشمنان قسم خورده انقلاب یعنی آمریکا و اسرائیل با همکاری عربستان و منافقین طراحی و اجرا شد و به گفته رهبری نباید آن را بر گردن این جناح یا آن جناح سیاسی انداخت.
امام جمعه گنبدکاووس یادآورد شد: توطئه هایی که دشمنان علیه انقلاب انجام می دهند به خاطر موفقیت های جمهوری اسلامی درحوزه های مختلف و در انزوا گذاشتن دشمنان است و بر این اساس آنان نیز هر روز علیه انقلاب توطئه می کنند.
حجت الاسلام ترابی گفت: در آشوب های اخیر، دشمنان انقلاب قصد داشتند با استفاده از برخی مشکلات اقتصادی و نارضایتی مردم و از طریق فضای مجازی و شبکه سازی اجتماعی و عوامل نفوذی خود، به رهبری، سپاه و روحانیت حمله کرده و با زیر سوال بردن ارزش ها انقلاب، منازعات قومی را در مناطق مرزی احیا نمایند.
وی افزود: با هوشیاری مردم با بصیرت ایران اسلامی و حضور در صحنه آنان بویژه مردم گنبدکاووس که با وجود دعوت های مختلف از آنان برای برپایی اغتشاش و آشوب اما نه تنها وارد بازی دشمن نشدند بلکه با برپایی راهپیمایی پرشور علیه فتنه گران و آشوبگران، یکبار دیگر به فرموده رهبری انقلاب سر دشمنان به سنگ خورد و باید منتظر پاسخ و تقاص ملت ایران باشند.
حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید نواب صفوی و یارانش اضافه کرد: این شهیدان پیشگامان نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی بودند که در آن دوران مقابل شاه و حامیان استکباری آن ایستادند.
وی، 22 دی ماه سالروز تشکیل شورای انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل در سال 57 را نیز گرامیداشت و گفت: تشکیل این شورا مقدمه ای برای فرار شاه از ایران و پیروزی انقلاب اسلامی شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.