به گزارش ایرنا، حجت السلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه ستاد استانی گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: خروجی تلاش برای ناکارآمد نشان دادن دولت این می شود که دشمنان می گویند نظام جمهوری اسلامی بعد از 40 سال با تفکر دینی نتوانست کار کند.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: برخی به مطالبات و مشکلات جامعه دامن زدند، هیچ کس منکر مشکلات نیست، بنا هم نیست که مشکلات یک شبه و با معجزه حل شود.
وی به لزوم انعکاس خدمات انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: دستاوردهای نظام و دولت باید با مقایسه منعکس شود.
حجت الاسلام خاتمی از 2 سال قبل برنامه تنظیمی آمریکا با عربستان این است که منافقین را در داخل کشور برای ایجاد نا آرامی فعال کنند؛ و بهترین موقع را هم در آستانه دهه فجر انتخاب کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: در این 2 سال که ناکارآمدی دولت را خواستیم نشان دهیم، دودش به چشم نظام رفت، چاله را به صورت چاه نشان دادیم، چون معتقد بودیم نار کارآمدی فلان مسئول را نشان می دهیم.
وی اظهار کرد: به بهانه بیان مشکلات، سیاه نمایی هایی طی 2 سال انجام دادیم ، کمی هم منصفانه قضاوت کنیم، کسی نمی گوید مشکلات، بیکاری و گرانی وجود ندارد.
حجت الاسلام خاتمی به ضرورت مردمی بزگزار کردن جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلانی مربوط به همه ملت است و در مصادره و انحصار هیچ اداره، شخصیت، گروه و سازمانی نیست.
امام جمعه زنجان به اهمیت حمایت و پشتیانی از ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: امروز هر مقدار جایگاه ولایت فقیه در کشور تقویت شود، اقتدار نظام است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.