نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم با بصیرت خود در 9 دی توطئه ها را در نطفه خفه کردند.

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: مردم ایران در 9 دی بابصیرت و روشنفکری در مقابل دشمنان خارجی بویژه آمریکا و دشمنان داخلی خود فروخته ایستادند و توطئه آنها را در نطفه خفه کردند.

قاضی پور توطئه های دشمنان و سران فتنه 88 را آتش زیر خاکستر خواند و گفت: هنوز این آتش خاموش نشده است و اخیرا با بزرگنمایی کردن مشکلات اقتصادی کشور سعی در ایجاد تشویش در کشور دارند که دولت باید با عقلانی کردن کارها و حل مشکلات جامعه جلو فتنه های دشمن را بگیرد.

وی به نقش رهبری در جمع شدن فتنه 88 اشاره کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی بر پایه ولایت فقیه پایه گزاری شده است و رهبر معظم انقلاب با اقتدار و مدیریت خود جنگ و فتنه را از داخل کشور به بیرون مرزها فرستادند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در انتخابات 88 تعدادی خواص عمدا یا سهوا از نظام و رهبری و مردم جدا شدند اما 90درصد آنها بعد از خطبه های سنجیده رهبری در 29خرداد برگشتند ولی تعدادی که در ارتباط با آمریکا و عربستان و انگلیس بودند در عاشورا 88 به عزاداران امام حسین (ع) هتاکی کرده که مردم در 9 دی جلو انها ایستادند و نشان دادند که رهبری و امام حسین خطوط قرمز نظام و مردم هستند .

وی ادامه داد:مردم و دولت باید در همه زمینه ها پشت رهبر مقتدر بایستند،از خطوط قرمز نظام رد نشوند تا جلو فتنه های داخلی و خارجی بویژه آمریکا و عربستان گرفته شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.