به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ قاسم تقی زاده روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از کشتارگاه تمام اتوماتیک مزرعه نمونه آق قلا استان گلستان اظهار کرد: حمایت از خدمات و برنامه های نظامی تا نابودی غده سرطایی رژیم غاصب اسرائیل از دیگر برنامه های وزارت دفاع است.
وی عنوان داشت: ما با کشورهای همسایه سر صلح‌ و سازش داریم و وظیفه خود می دانیم از آنان دفاع کنیم.
سردار تقی زاده ادامه داد: ایران با‌ تسهیلات مدرن و پیشرفته تولید شده و تکیه بر توان و دانش بومی خود، حالت تهاجمی در برابر دشمنان نمی گیرد، اما همیشه برای مقابله با توطئه های دشمنان حالت تدافعی خواهد داشت.
جانشین وزیر دفاع اضافه کرد: ما توان موشکی و نقطه زنی خود را تا 2 هزار کیلومتر افزایش خواهیم داد و نیازی به بیشتر از این بعد مسافت نداریم، اما در صورت نیاز، امکان این افزایش برد را هم داریم.
وی افزود: از سیاست ها و برنامه های دیگر توجه به مسایل سازمان افزار، مغز افزار، نرم افزار و سخت افزار است.
سردار تقی زاده تصریح کرد: توطئه دشمنان با حضور نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه و وزارت دفاع خنثی شده و کشور در امنیت و آرامش کامل است و کارهای بزرگ در جهت آموزش و توسعه منابع انسانی در دستور کار است.
وی یادآور شد: ما خود را برای شرایط مختلف آماده می کنیم و نقاط ضعف و قوت دشمن را نیز شناسایی و برنامه ریزی کرده ایم.
جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه کار داعش با وجود حمایت اسرائیل رو به نابودی و پایان است، تاکید کرد: امروز مهمترین مساله در کشور حفظ وحدت است.
به گزارش ایرنا امروز (چهارشنبه) با حضور تقی زاده جانشین وزیر دفاع و هاشمی استاندار گلستان، کشتارگاه اتوماتیک طیور انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا استان گلستان با سرمایه 85 میلیارد تومانی وزارت دفاع به بهره برداری رسید.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست* انتشاردهنده: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.