در این یادداشت آمده است: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در همه جا مورد احترام و اعتماد شهروندان بوده و عموما دارای ارج و قرب خاصی هستند، چرا که همه، امنیت خاطر خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند را بی واسطه مدیون و مرهون زحمات و تلاش های آنان می دانند.
در نظام جمهوری اسلامی که بر پایه اعتماد و پشتوانه عمومی مردم شکل گرفته است این اعتماد و احترام از جایگاه خاصی برخوردار می باشد چرا که همه می دانند و می بینند این سربازان که به درستی گمنام نامیده می شوند چگونه همه توان و تلاش خود را بکار گرفته و می گیرند تا امروزه این کشور جزو امن ترین نقاط جهان نام بگیرد و بی شمارند مردمان و کشورهایی که به این امنیت و آرامش غبطه می خورند.
اگر امروز در پیرامون ایران این همه ناامنی و اغتشاش وجود دارد و ما در کمال امنیت و آرامش زندگی می کنیم، اگر هیچ کس جرات جسارتی عملی به این دیار و ملت آن را ندارد، اگر هر فکر شومی از طرف دشمنان در نطفه خفه می شود، اگر علاوه بر حمایت های همه جانبه مردمی و حضور همیشگی آنان در صحنه های مختلف، بی شک یکی از عمده ترین عوامل این وضعیت، بیداری و هوشیاری دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور است.
وجود برنامه و تشکیلات منظم، وفور نیروی زبده و خلاق و نیز غلبه نظر و دیدگاه کارشناسی و واقع بینانه بر فضای احساسی و سیاسی، موقعیتی منحصر به فرد به دستگاه امنیتی کشور از دید مردم داده که ساده هم به دست نیامده است.
(این دستگاه برای بگیر و ببند درست نشده است) نقل به مضمون جزو آخرین نظرات وزیر محترم اطلاعات است.
وجود چنین دیدگاهی در راس این وزارتخانه قطعا موجب ارتقای جایگاه عمومی این دستگاه و البته اعتماد بیشتر افکار عمومی به آنان خواهد بود، هر چند سال هاست در اساس چنین دیدی نسبت به این دستگاه امین در جامعه وجود ندارد.
ارتباط مناسب این دستگاه با آحاد مختلف جامعه و اعتمادی که طرفین نسبت به هم دارند از بارزترین و شاخص ترین نقاط مثبت عملکردی این نهاد مردمی و انقلابی است که قطعا تداوم این روند بر اقتدار و جامعیت بیشتر آن خواهد افزود.
بر همین اساس و بر پایه همین عملکرد است که امروز سربازان گمنام، خوشنام هم بوده و مردم قدردان زحمات آنان هستند.
گمنامان خوشنام نیز حتما قدردان این احترام و اعتماد عمومی خواهند بود و باید تلاش کنند تا روز به روز بر دامنه این احترام و اعتماد بیفزایند که خروجی نهایی آن و تداوم این روند مبارک، ناکامی بیشتر دشمنان و اعتلای افزون تر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
گمنامان خوش نام، خدا قوت و روزتان مبارک
منبع: سایت خبری - تحلیلی ویرا
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.