به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز چهارشنبه در جلسه کاربران رایانه شعبه های اخذ رای قصرشیرین افزود: در نظام های دموکراسی که بر اساس رای مردم شکل می گیرد، برگزاری انتخاباتی سالم و بدون شبهه یک ارزش و یک شاخص برای توانمندی آن نظام است.
وی با بیان این که کشورهایی هم در دنیا هستند که انتخاباتی نمایشی و نمادین برگزار می کنند که در واقع دهن کجی به دموکراسی است، افزود: امروز در دنیا نظام هایی دارای مقبولیت هستند که دولتمردان آن با اراده واقعی مردم انتخاب می شوند.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که در طول سی و هشت سال گذشته به طور میانگین یک انتخابات در کشورمان برگزار شد که دخل و تصرفی در آن ها صورت نگرفته است.
اکبری گفت: انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما از حساسیت و جدیت خاصی برخوردار است و اراده ملت ایران نتیجه آن را رقم می زند.
وی اظهار کرد: تنها راه سعادت و اقتدار نظام این است که همه مردم، گروه ها، جریان های سیاسی، منتقدان و حتی مخالفان باید در انتخابات آینده حضوری گسترده داشته باشند.
وی ادامه داد: هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه است و کاربران رایانه به عنوان یکی از اعضای شعب اخذ رای در این امر نقش مهمی دارند.
اکبری گفت: فرمانداری مسوول برگزاری انتخابات است و نمایندگان فرماندار به عنوان مسوولان شعب اخذ رای هستند و کاربران باید هر گونه مشکلی در روز برگزاری انتخابات را به اطلاع آن ها برسانند.
شهرستان قصرشیرین 37 شعبه ثابت و سیار اخذ رای با 37 کاربر رایانه دارد که کار جمع آوری آرای مردم را در روز برگزاری انتخابات انجام می دهند.
29 اردیبهشت 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق، دارای 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است که اولی هم مرز با بخش حکومت مرکزی و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.
7079/3012/3033 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.