به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز یکشنبه در جلسه تعیین اعضای هیات بازرسی بر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: هرکس دل در گرو نظام جمهوری اسلامی و دموکراسی دارد، باید قانون را در انتخابات ملاک عمل خود قرار دهد.
وی اظهارکرد: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم شاهد انتخاباتی پرشور و در یک فضای بانشاط و آرام باشیم.
وی بیان کرد: در کشور ما به طور میانگین هر سال یک انتخابات برگزار می شود و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که شخص اول اجرایی کشور با رای مستقم مردم انتخاب می شود.
این مقام مسئول افزود: ما هرچه داریم از انتخابات است و هنر متولیان و مجریان این رویداد بزرگ سیاسی کشور باید برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و به دور از هرگونه حاشیه باشد.
اکبری گفت: تلاش دولت بر این است که فقط دیدگاه مردم از صندوق های رای بیرون آید و برای اینکه انتخاباتی سالم داشته باشیم، بازرسی از ارکانی است که در این امر نقش مهم دارد.
فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه سالم سازی سامانه انتخابات بخش مهمی از آن مرهون بازرسی است، ادامه داد: هیچ کس حق ندارد سمت و سوی انتخابات را تغییر دهد.
اکبری اضافه کرد که کاهش تنش، سالم سازی فضای انتخابات و رعایت مر قانون از موارد مهمی است که بازرسان انتخابات باید مد نظر قرار دهند.
وی گفت: تلاش می کنیم با همه توان انتخاباتی سالم و پرشور که در نهایت منجر به صیانت از رای مردم شود ، برگزار شود.
در پایان احکام اعضای بازرسی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قصرشیرین توسط فرماندار ابلاغ شد.
29 اردیبهشت 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق، دارای 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است که اولی هم مرز با بخش حکومت مرکزی و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.