خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در خراسان شمالی در آستانه برگزاری انتخابات حساس دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوارهای اسلامی شهر و روستا سلسله میزگردها و نشست هایی را با حضور فعالان سیاسی از طیف های مختلف تدارک دیده است.
در این نشست ها و میزگردها همانند رویکردی که این خبرگزاری در انتخابات اسفندماه 92 در پیش گرفت، تلاش می شود ضمن انعکاس مهم ترین دغدغه ها و مطالبات مردم، فعالان سیاسی و نمایندگان احزاب از نامزدهای پیروز در انتخابات آتی، زمینه گفت و گوی هواداران نحله های مختلف فکری برای پیشبرد توسعه سیاسی و کمک به تقویت همدلی وانسجام ملی در آستانه این رویداد مهم فراهم شود.
بر همین اساس از همه جریان ها و طیف های سیاسی و همچنین تشکل های مدنی و صنفی و فعالان حوزه های مختلف دعوت می شود آمادگی خود را برای شرکت در این میزگردها ، مصاحبه و انعکاس مواضع و روشن گیری ها در راستای حضور گسترده و با شکوه و حماسه آفرینی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه به شماره 09188651081 و به آدی تلگرام @irnaboj و یا به شماره تلفن های 32226666 و 32231776 اعلام فرمایند.
شایان ذکر است این دعوت برای گروه های سیاسی شناسنامه دار و قانونی عام بوده و هیچ تفاوتی از منظر نوع گرایش سیاسی مد نظر نیست و محروم شدن طرفداران و مردم عزیز از اطلاع رسانی مواضع احزاب سیاسی و جریان های مختلف بر عهده مسوولان این تشکل ها است.
در نخستین میزگرد از این دست، سه شنبه دفتر خبرگزاری ایرنا در بجنورد میزبان دبیران و نمایندگان 3 حزب اصلاح طلب مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی، مجمع فرهنگیان و حزب اراده ملت بود که در خصوص نحوه ورود احزاب به انتخابات شوراهای شهری و نیز مواضع احزاب متبوع آن ها در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.
این میزگرد امروز چهارشنبه نیز با حضور نمایندگان شمار دیگری از احزاب اصلاح طلب و حامی دولت برگزار می شود. در روزهای آتی نیز نشست های مشابهی با نمایندگان تشکل های طیف اصولگرا برگزار خواهد شد که گزارش مشروح آ« ها به تدریج روی خروجی خبرگزاری قارر خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، در نخستین میزگرد ایرنای خراسان شمالی که مقرر بود پنج مسوول حزبی شرکت کند به دلیل تداخل کاری و برنامه ای ، سه نفر از اعضای احزاب مختلف اصلاح طلب خراسان شمالی حضور یافتند که درباره لزوم ارائه لیست انتخاباتی تبادل نظر کردند.
در این نشست 'میثم عزیزی' دبیر حزب اراده ملت ایران در خراسان شمالی، 'علیرضا محمدی' عضو شورای مجمع دانش آموختگان خراسان شمالی و 'علی قلی زاده' دبیر مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در خراسان شمالی حضور یافته و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
رییس خبرگزاری ایرنا در خراسان شمالی در باره هدف از برگزاری میزگردهای انتخاباتی گفت: افزایش مشارکت و حضور آگاهانه مردم و تبیین اهمیت برگزاری انتخابات در مهم ترین رویداد سیاسی سال جاری یعنی انتخابات، مهم ترین هدف این میزگردها است.
عصر امروز شنبه نیز دومین میزگرد انتخاباتی ایرنا با حضور جمعی از مسوولان و فعالان سیاسی برگزار می شود.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده

همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستراگم به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.