به گزارش ایرنا ملک محمدحسن زاده چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: تعداد اعضای هیات نظارت استان پنج نفر است که نظارت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مرکز استان نیز بر عهده این افراد است.
وی افزود: حجت الاسلام رضا نوری به عنوان رییس هیات نظارت استان خراسان شمالی دوره دوازدهم ریاست جمهوری انتخاب شد.
وی گفت: سیدابراهیم محجوب، منصور درتومی و محمدابراهیم عصمتی نیز اعضای هیان نظارت هستند و ملک محمد حسن زاده نیز به عنوان قائم مقام و سخنگوی هیات نظارت انتخابات استان انتخاب شد.
وی با بیان اینکه احکام این افراد صادر شده است افزود: این هیات تشکیل جلسه داده است و برای شهرستان های این استان اعضای پیشنهادی خود را به هیات نظارت معرفی کرده است تا پس از بررسی و انتخاب احکام آنان صادر شود که پس از شکل گیری، هیات بخش ها نیز تشکیل خواهد شد.
حسن زاده بر استعانت از خداوند متعال، سر لوحه قرار دادن رهنمود های رهبری در امر نظارت، رعایت موازین و ضوابط و مقررات جهات شرعی، اخلاقی و قانونی تاکید کرد و افزود: امید وار هستیم که بتوانیم نسبت به این وظیفه ای که روی دوش ما گذاشته شده است به خوبی انجام وظیفه کنیم.
وی تعداد صندوق های انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 را یک هزار و 76 صندوق عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود که در دوره دوازدهم به یک هزار و 100 صندوق برسد اما هنوز این تعداد نهایی نشده است.
حسن زاده اظهار کرد: از اول انقلاب تاکنون 34 انتخابات در کشور برگزار شده است که مردم آشنایی کامل با این امر مهم دارند و از این دستاورد بسیار ارزشمند پاسداری خواهند کرد و همچون سال های گذشته افتخار خواهند آفرید.
خراسان شمالی 940 هزار نفر جمعیت دارد.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی **انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.