به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کلاله به مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی، افزود: جهان امروز به سرکردگی استکبار، مملو از ظلم، ستم و استثمار شده است و ایادی دشمن درتلاش هستند عزت و سربلندی ملت ها را از بین ببرند.
وی گفت: توانمندی های مردم کشورمان، زمینه ساز شکست قاطع دشمن است و اگر این توانمندی را نداشتیم، شکست در مقابل دشمن اجتناب ناپذیر می بود.
حجت الاسلام کشیری با تجلیل از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی در عرصه های مختلف و سرحدات کشور و شهدای این نیرو، گفت: ملت ایران قدردان همت والای سربازان، درجه داران ، افسران و فرماندهان غیور نیروی انتظامی هستند که برای حفظ امنیت و آرامش کشورمان تلاش می کنند.
درادامه این مراسم فرمانده انتظامی کلاله از آغاز عملیات اجرایی سالن چند منظوره تیراندازی این شهرستان خبرداد.
سرهنگ حسینعلی مهربانی افزود: این سالن تیراندازی 250 مترمربع زیربنا دارد و با اعتبار اولیه 500 میلیون ریال عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
شهرستان کلاله با بیش از 110هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و تجلیل از تعدادی از پرسنل فرماندهی انتظامی این شهرستان با اهدای لوح یادبود از دیگر برنامه های صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان بود.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.