به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در محل فرماندهی انتظامی سرپل ذهاب برگزار شد، افزود: اگر امروز شاهد اقتدار نظام اسلامی در آن سوی مرزها هستیم، از برکت خون شهدا و به پشتوانه ایثارگری ها، دلاورمردی ها و رشادت های نیروهای مسلح کشور است.
وی اظهارداشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است در راستای پاسداشت خدمات و تلاش‌های صادقانه این نیرو در طول یکسال که ثمره آن ایجاد امنیت و آسایش عمومی برای تمامی اقشار و گروه‌هاست.
وی با بیان این که نیروی انتظامی امروز در حراست و پاسداری از مرزهای کشورمان به خوبی به وظایف خود عمل می کند، ادامه داد: پرسنل نیروی انتظامی شهرستان مرزی سرپل ذهاب با تمام توان و قدرت خود امنیت و آرامش عمومی را برای مردم فراهم آورده اند.
خطیب جمعه سرپ ذهاب اضافه کرد که با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی و دیگر نیروهای مسلح، نواری مرزی سرپل ذهاب امن است و این شهرستان یکی از شهرستان های امن استان کرمانشاه محسوب می شود.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب نیز در ادامه در سخنانی با تشریح گزارشی از عملکرد این نهاد، گفت: جایگاه ویژه ناجا در جمهوری اسلامی، این نهاد را از دیگر پلیس‌های جهان متمایز ساخته و در عین حال این نیرو از محبوبیت خاصی نیز در بین مردم برخوردار است.
سرهنگ محمدرضا یاری افزود: ماموران نیروی انتظامی برای برقراری و حفظ امنیت و آسایش مردم همیشه در صحنه حضور دارند و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دفاع از خاک وطن همواره آماده جانفشانی هستند.
در این آیین با اهدای هدایایی از چند تن از پرسنل نیروی انتظامی سرپل ذهاب تجلیل شد.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق 48 کیلومتر مرز مشترک دارد.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.