به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌ های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر افزود: برخی اروپایی ‌ها هم به ظاهر مخالفت خود را با سخنان رییس جمهور آمریکا درباره برجام نشان می‌ دهند، اما در باطن و عمل همان حرف‌ ها را می‌ زنند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: قدرت منطقه ‌ای ایران زمینه ساز نابودی داعش شده و همه سرمایه گذاری عربستان در منطقه نیز به نتیجه نرسیده است و این مسائل باعث شده تا آمریکا از این قدرت ایران در هراس باشد.
نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: دشمن کشور ما را یک ایران ضعیف می‌خواهد که نتواند از خود دفاع کند، اما امروز ایران اسلامی به قدرتی رسیده که امثال صدام و بزرگتر از وی جرات تعدی نداشته و آمریکایی‌ ها از این قدرت در هراس هستند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه قدرت دفاعی و موشکی ایران برای دفاع از خود است، یادآور شد: باید قدرت دفاعی ایران به حدی برسد که هیچ فردی جرات جسارت نداشته باشد.
امام جمعه گرگان در بخش دیگری از خطبه های نماز به ایام اربعین اشاره کرد و گفت: مراسم اربعین حسینی، نمادی از اتحاد و دوستی مسلمانان با هم است.
آیت الله نورمفیدی افزود: روابط مردم کشورهای عراق و ایران به هم نزدیک است و هر ساله جمعیت زیادی از ایران برای زیارت اماکن مقدسه به کشور عراق سفر می‌ کنند و همینطور مردم عراق نیز به ایران سفر می‌ کنند و برگزاری مراسم اربعین حسینی نیز نمادی از این دوستی است.
امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به سالروز شهادت جوان بسیجی محمدحسین فهمیده گفت: کشوری که چنین نوجوانان آماده ‌ای دارد، کسی جرات تعدی به آن را ندارد و جوانان ما باید حسین فهمیده را الگوی خود قرار دهند.
نماز جمعه امروز گرگان در هوایی بارانی با حضور اقشار مختلف مردم، استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استان در محل مصلی این شهر برگزار شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.