به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : سخنان توهین آمیز دونالد ترامپ در باره مردم شریف ایران ناشی از ضعف و زبونی اوست و همه دنیا می دانند که مردم ولایی ایران اسلامی برای احیای ارزش های دینی حتی از نثار خون خویش دریغ نمی کنند.
وی ادامه داد : مبارزه با آمریکا در تار و پود زندگی مردم رخنه کرده و هرگز اراجیفی که به قصد جدایی از ولایت فقیه باشد، در شهروندان تاثیر ندارد.
خطیب موقت جمعه ساری با اشاره به سالگرد شهادت محمد حسین فهمیده ، گفت : مردمی که نوجوانش برای حفظ ارزش های دینی خود را به زیر تانک می اندازد ، هرگز در مقابقل خواسته های نابجای آمریکا و سایر زورگویان سر تعظیم فرود نمی آورند.
وی با اشاره به نامگذاری هشتم آبان سالروز شهادت شهید فهمیده به عنوان روز نوجوان ، از جوانان و نوجوانان به عنوان سرمایه های ملی یاد و تاکید کرد : مسئولان برای ارتقاء دانش علمی و اعتقادی آنان همت کنند.
خطیب جمعه ساری از 13 آبان ماه نیز به عنوان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی نام برد و گفت : فرزندان ایران اسلامی به همراه خانواده در این روز فریادی کوبنده تر از گذشته بر سر آمریکا خواهند کشید.
یوسف پور همچنین مراسم با شکوه اربعین حسینی را یک گفتمان جهانی دانست و گفت : این رویداد سترگ تنها به مسلمانان و شیعیان تعلق نداشته و همه مذاهب و فرقه ها در آن سهم دارند.
او با اشاره به شرکت بیش از 70 کشور در مراسم اربعین حسینی و نیز قدردانی از میهمان نوازی دولت عراق ، این رویداد را زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) دانست و از عموم مردم خواست تا به قوانین کشور میزبان احترام بگذارند.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.