به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حیدری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سیرجان افزود: امروز شاهد شکستن هیمنه آمریکا در منطقه هستیم و حاکمان این کشور پشتیبان و کارگردان تمام حوادث خونین سوریه از قبل تاکنون بوده و هستند.
وی ادامه داد: یکی از برکات نابودی مستکبران هماهنگی نیروهای مقاومت در ایران، عراق و حزب الله لبنان است که به یک ارتش بزرگ و منسجم تبدیل و این ارتش منسجم بر لب مرزهای اسرائیل چادر زده که موجب نگرانی و ترس اشغالگران فلسطین شده است.
حجت الاسلام حیدری، سیاست های خصمانه قدرت های استکباری را آتش برافروخته ای دانست که دامان خودشان را می گیرد و گفت: بر اساس آیات و روایات دینی ظلم و ستم نابود می شود و بانیان ظلم و ستم هم در آتش ظلم خود می سوزند و این مژده خداوند به بندگان است که محقق می شود.
وی ضمن محکوم کردن جنایات انجام شده در یمن و کشتار مردم مظلوم این کشور به دست آمریکا و آل سعود گفت: حاکمان کشورهای مدافع حقوق بشر و سازمانهای بین المللی با سکوت محض و خواب شیطانی هیچ حرکت و اقدامی برای جلوگیری از این همه جنایت و کشتار ندارند در حالی که همیشه با هیاهوی بسیار و تبلیغات دروغین، خود را مدافع حقوق بشر می خوانند.
خطیب جمعه سیرجان تلاش جهادی برای رسیدن به تولید و اشتغال را مهم عنوان کرد و در خصوص لفظ کلمه آزادی که برخی مسئولان آن را تکرار می کنند گفت: این کلمه باید تبیین شود زیرا بدون توضیح و تدوین موجب سوء استفاده برخی افراد می شود.
حجت الاسلام حیدری با اشاره به آغاز به کار شوراها از آنان خواست ضمن همدلی و همراهی برای رفع مشکلات مردم تلاش بیشتر داشته باشند و در اجرای طرحها اولویت بندی و اعتماد مردم را که بهترین سرمایه برای شوراها است جلب کنند.
امام جمعه موقت سیرجان همچنین ضمن تبریک هفته دولت به مسئولان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : ملت ما همیشه در صحنه همراه دولت و مسئولان بوده و هستند لذا استحقاق خدمات بیشتر را دارند.
وی ادامه داد: هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه اطلاعات به مردم در قبال کارها و خدمات انجام شده است .
فرماندار سیرجان نیز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز سیرجان به مناسبت هفته دولت طرحها و خدمات قابل افتتاح در هفته دولت در این شهرستان را تشریح کرد.
مکی آبادی گفت: در این شهرستان 50 طرح عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و آموزشی و تولیدی با اعتبار 550 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7435/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.