به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: در سوم شهریور ماه سال 1320، نیروهای متفقین با ورود به کشور ، ایران را وارد بحران بزرگ و خسارتی عظیم کردند که در نتیجه آن، آسیب های فراوانی به کشور تحمیل شد و مصیبت ناشی از آن تا سال ها مردم را گرفتار کرد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود : آنها برای رفع نیازهای خود ارزاق را خریدند و ذخیره کردند و قحطی در کشور به وجود آمد که بعضی ها گفتند 40 درصد جمعیت ایران در اثر قحطی هلاک شدند.
آیت الله نورمفیدی گفت: این حوادث باید ما را به این نتیجه برساند که استقلال این روزهای کشور مهم است و باید قدر این نعمت را بدانیم
نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه به روز داروسازی اشاره کرد و گفت: امیداوریم همراه با پیشرفت کشور در زمینه های مختلف است، در صنعت دارو نیز شرکت های ایرانی به خودکفایی برسند.
امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به هفته دولت به خدمات انجام شده در گلستان اشاره کرد و افزود: در 4 سال دولت تدبیر و امید 9 هزار 660 پروژه افتتاح شد و با هزینه 42هزار و 390 میلیارد ریال برای 14 هزار نفر شغل ایجاد کرد.
به گفته وی؛ امسال نیز تنها در مرکز گلستان 210 پروژه با 10هزار و 70 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی به پیشروی ارتش های سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش ارتش این کشورها و حزب الله گروهک های تکفیری و جنایتکاران ریشه کن شوند.
نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد : کمک های ایران در این جنگ و جهاد حق علیه باطل نباید فراموش شود.
وی به شهادت شهید حججی نیز اشاره کرد و افزود: عکس شهید حججی را حتما دیدید، کسی که او را به سمت قتلگاه می برد چهره ای مضطرب داشت اما این شهید با قیافه ای مطمئن و آرام به سوی قتلگاه برده شد.
امام جمعه گرگان به دهم شهریور روز فرمان رهبر معظم انقلاب برای ایجاد پدافند هوایی در کشور اشاره کرد و یاد آور شد: در گذشته این کار به صورت پراکنده انجام می شد و با این دستور ، اجرای آن متمرکز شده و همه فضای کشور زیر پوشش متمرکز این پدافند قرار گرفت.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.