به گزارش خبرنگار ایرنا علی نجفی نژاد روز دوشنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: برخی از رشته های دانشگاهی که در حال حاضر ارائه می شود قابلیت زیادی برای استفاده دانش آموختگان در بازار کار ندارد که بازنگری در ارائه این رشته ها و جایگزین کردن با رشته های جدید و مورد نیاز جامعه ضروری است.
وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های بلند مدت دانشگاه علوم کشاورزی گرگان توسعه فعالیت های مرتبط با کارآفرینی و تقویت آموزش های آن به دانشجویان است که برای رسیدن به این هدف سایت کارآفرینی در این دانشگاه راه اندازی شد.
وی افزود: هدف از راه اندازی این سایت و اختصاص بخشی از زمین های بلااستفاده دانشگاه به اجرای برنامه های کارآفرینی افزایش توان و باور دانشجویان بر انجام کارهای جدید است که خوشبختانه این روش مورد توجه دانشجویان قراره گرفت.
نجفی نژاد ادامه داد: اجرای طرح های کارآفرینی و انجام مداوم آن در دوره تحصیل دانشجویان را کارآمد کرده و راه ورود آن ها به بازار کار پس از فارغ تحصیلی را هموارتر خواهد کرد.
وی در ادامه به میزبانی این دانشگاه از سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان اشاره کرد و گفت: این رقابت ها در شش رشته آوایی، معارف، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری برگزار می شود و دانشجویان 105 دانشگاه کشور در آن شرکت خواهند کرد.
رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: بیش از هزار اثر در این شش رشته به دبیرخانه ارسال شده که با انجام داوری نفرات برتر در روز اختتامیه معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور 19 تا 23 شهریور ماه جاری در گرگان برگزار می شود.
3091 /6203
* خبرنگار: میثم محسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.