به گزارش دریافتی ایرنا سید علی حسینی روز چهارشنبه با اشاره به پایان مهلت ثبت نام دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر سال 96 اظهارداشت: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون وفراهم نمودن زمینه های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی است.
به گفته وی، دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر در شهریور ماه امسال و همزمان با هفته تعاون برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: تعاونی ها بر اساس عملکرد در موضوعات مختلف از جمله رعایت الزامات قانونی مرتبط با هر گرایش و نیز شاخص های عمومی و اختصاصی بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرند.
حسینی بیان کرد: شرکت های تعاونی در گرگان و علی آباد با 104 و 103 موردی بیشترین مشارکت و رامیان، مراوه تپه و بندرترکمن کمترین تعداد تعاونی ثبت نامی در جشنواره را دارند.
وی با اشاره به 21 گرایش موجود در جشنواره عنوان کرد: بیشترین آمار ثبت نام در حوزه های خدماتی، صنعتی و کشاورزی با 144، 129 و 104 تعاونی و کمترین میزان تعاونی های فراگیرملی و سهامی عام هستند.
پیش از این مدیرکل تعاون گلستان اعلام کرده بود که استان 11 هزار تعاونی ثبت شده با یک میلیون و 100 هزار نفر عضو دارد که ظرفیت خوبی برای توسعه اقتصادی گلستان محسوب می شود.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.