ابوبکر یاره روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان شهریور سال جاری برگزار می شود، گفت: ثبت نام برای این جشنواره از هفتم خرداد آغاز و لغایت 31 خرداد سال جاری ادامه دارد.
وی اظهارکرد: تعاونگران استان می توانند جهت شرکت در این جشنواره و ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی این جشنواره به آدرس www.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.
وی اظهار کرد: این جشنواره هر ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و فراهم کردن زمینه توسعه و ارتقا تعاون در بخش های مختلف اقتصادی برگزار می شود.
یاره، معرفی تعاونی های توانمند و نمونه، جهت توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
وی اظهارکرد: اعضای تعاونی ها و اتحادیه ها می توانند در گرایش های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار و سایر گرایش های مرتبط در این جشنواره شرکت کنند.
7352/1904
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.