به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدصدرالدین شریعتمداری در اجتماع مردم گرگان در پایان راه پیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: مطرح کردن موضوعاتی مانند انرژی هسته ای و نقض حقوق بشر بهانه هایی برای تحت فشار قرار دادن ایران است و هدف اصلی آنها جلوگیری از ادامه مقاومت و ایستادگی مردم کشورمان است.
وی افزود: نباید تصور کنیم حالا که سر میز مذاکره نشستیم و به توافقی رسیدیم دیگر خطری از طرف آنها ما را تهدید نمی کند.
وی ادامه داد: آنها هیچگاه به اصول اخلاقی پایبند نبوده و به تعهدات خود عمل نمی کنند و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و موجودیت جمهوری اسلامی به راحتی نمی گذرند.
سخنران روز جهانی قدس در گرگان بیان کرد: اگر می خواهیم نظر مساعد آنها را جلب کنیم باید از همه مبانی و مسائل خود بگذریم که این موضوع سنخیتی با آرمان های امام و انقلاب ندارد.
حجت الاسلام شریعتمداری اظهار کرد: هر چه مقاومت ما در برابر استکبار و خواسته های آنان بیشتر شود، دشمنان بیشتر می ترسند و زودتر به زانو در می آیند .
وی گفت: برخی ها بارها حضور مدافعان حرم در سوریه را مورد تشکیک قرار دادند و گفتند به جای مقابله با داعش باید با آنها گفتگو و مذاکره کنیم اما حمله کور آنها به حرم امام و مجلس و به شهادت رساندن تعدادی از هموطنان بیگناه نشان داد که این گروهک تروریستی چیزی جز جنایت و آدمکشی نمی شناسد.
3091/6203
* خبرنگار: میثم محسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.