به گزارش ایرنا ، آیت الله سید احمد علم الهدی روز شنبه مصادف با شهادت امام هادی(ع) در حرم مطهر رضوی افزود: اگر اهل بیت(ع) و دین اسلام را نداشتیم استکبار نیز به ما کاری نداشت، بنابر این باید نسبت به رفتار، آموزه ها و سیره اجتماعی و سیاسی اهل بیت(ع) شناخت کافی داشته باشیم تا روش آنان را در مسیر زندگی خود پیاده کنیم.
وی اظهار کرد: با شناخت سیره اهل بیت(ع) می توانیم خط حرکت امروز خود را مشخص کنیم که از چه راهی برویم و چگونه هماهنگ شویم ودر فعالیتهای سیاسی و اجتماعی خود چگونه قدم برداریم .
وی با بیان اینکه فوکویاما( پژوهشگر آمریکایی ژاپنی الاصل) شیعه را تنها جریانی دانسته که می تواند مانع رشد استکباری آمریکا شود،‌اظهار کرد:به گفته او مذهب شیعه مثل پرنده ای می ماند که دارای دو بال سرخ شهادت و سبز انتظار امام زمان(عج) است و با هیچ تیرو پیکانی شکار نمی شود.
وی با گرامیداشت 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی گفت :به فرموده امام خمینی (ره) هر کس کلمه دیگری در کنار جمهوری اسلامی بگذارد عین محمد رضا شاه، دشمن ماست لذا علامت دشمنان امروز ما این است که به نظام دیگری به غیراز نظام ولایی و اسلامی معتقد باشند.
او اضافه کرد:حکومتی که در راس آن شخصی غیر از حجت معصوم(ع) و یا نائبش باشد ، حکومتی طاغوتی و جامعه ای که طاغوت بر آن حکومت کند جامعه کفر و غیردینی است.
7507/6012خبرنگار:مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.