حجت الاسلام حمید عبدالهیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود که در حسینیه مدرسه قلعه برگزار شد، افزود: در روز دوازده فروردین مردم ایران نظام 2هزارو500 ساله شاهنشاهی را از ریشه کندند و نظامی مبنتی بر اسلام برپا نمودند.
وی افزود: در هنگامه برگزاری این همه پرسی بسیاری از بدخواهان تلاش کردند برای نظام نوپای مردم ایران عناوین مختلفی را نام گذارری کنند اما امام خمینی (ره) با بیان جمله جمهوری اسلامی 'نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم '، این توطئه را خنثی نمودند.
امام جمعه موقت شاهرود ادامه داد: جمهوری اسلامی یعنی مردم و مسوولان با هم ، جمهوریتی که اسلامیت با آن آمیخته است و این همان حقیقتی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن با عنوان مردم سالاری دینی یاد کردند.
حجت الاسلام عبدالهیان با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: دشمن از حمله نظامی به ایران اسلامی نومید است و به همین خاطر با جنگ اقتصادی با مردم ایران مقابله می کند.
وی گفت: دشمن می خواهد برای ضربه زدن به نظام اسلامی ، با درست کردن مشکلات اقتصادی مردم را برابر نظام قرار دهد.
خطیب موقت جمعه شاهرود با بیان این که، برای توسعه در ابعاد مختلف به نیروهای ماهر و مدیریت انقلابی نیاز داریم ، افزود: در سال های گذشته هرگاه نیروهای ماهر و مدیریت انقلابی با هم بودند، رشد شگرفی در برخی بخش ها بوجود آمد.
وی افزود: برای حل مشکل اشتغال و تولید مدیریت انقلابی و کار آمد لازم است .
7359/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.