حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی چهارشنبه شب در یادواره شش شهید روستای
«بورنگ» شهرستان درمیان، افزود: براساس بیانات امام راحل مسئولان باید بدانند، انقلاب محدود به ایران نیست بلکه نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری امام عصر(عج) است.
وی با بیان اینکه راه امروز ملت ایران مسیر عزت و پیشرفت است، اضافه کرد: امروز اگر سید حسن نصرالله در لبنان، شیخ ابراهیم زکزاکی در نیجریه و آیت الله شیخ عیسی قاسم در بحرین در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند، از انقلاب ایران الگو گرفته اند.
به گفته وی بعد از پیروزی انقلاب در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی اقتصادی ، عمرانی، صنایع موشکی، نظامی، نانو و انرژی هسته ای پیشرفت های خوبی داشته ایم که اینها از برکات حکومت اسلامی است.
وی عنوان کرد: امید کشورهای مسلمان که زیر سلطه استکبار هستند،به جمهوری اسلامی است تا به آن ها کمک کند و از دست ظالمان نجات یابند.
رحیم آبادی اظهار کرد: امام راحل مسیر درست انقلاب را به ما نشان داد، ما امروز وظیفه دفاع از حکومت، حاکم و رهبری جامعه اسلامی را داریم.
وی با اشاره به اینکه جریان نفاق و نفوذ تهدیدی بود که حکومت پیامبر اسلام(ص) را قرن ها پیش تهدید می کرد، افزود: امروز این جریان نیز ملت ایران را تهدید می کند که باید در برابر توطئه های این جریان هوشیار باشیم.
وی یادآور شد: امروز همه وظیفه داریم تا جریان نفاق و نفوذ را شناسایی و برای اقشار مختلف مردم تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه نظام سلطه و استکبار جهانی به انتخابات ایران چشم طمع دوخته اند، گفت: جریان نفاق و نفوذ در سال های اخیر با استفاده از شبکه های مختلف ماهواره ای سعی در حضور کمرنگ مردم در انتخابات داشت، امروز سعی می کند تا عوامل نفوذی خود و نظام سلطه را در انتخابات وارد کنند.
شهرستان درمیان 189شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
شهرستان درمیان 57هزار نفر جمعیت دارد، اسدیه مرکز آن در 105کیلومتری شرق بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.