به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمیشان، امیرشیر توماج صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 96 اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه برنامه‌های مدیران دستگاه‎های اجرائی در سال جاری باشد.

وی افزود: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی با هدف تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان عملیاتی خواهد شد و اقتصاد مقاومتی برنامه‌ای یکساله یا دو ساله نیست بلکه یک راه، یک مسیر مشخصی است که باید همیشه در نظر گرفته شود.

توماج با قدردانی از عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان اظهار کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان در سال 96 فعالیت ارزنده و ستودنی را داشته و اسکان مسافران در خانه‌های تاریخی و قدیمی با عنوان خانه‎های مسافر از برنامه‌های خوب این ستاد در سال جاری بوده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر و عارف نامی ترکمن مختومقلی فراغی اظهار داشت: اشعار مختومقلی در برگیرنده وضعیت اجتماعی و نحوه زندگی بشری و الهام گرفته از آیات قرآن و تعالیم اسلامی است.

فرماندار شهرستان گمیشان ادامه داد: 9 اردیبهشت ماه روز شنبه مراسم بزرگداشت این شاعر و عارف بزرگ در شهرستان گمیشان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در 29 اردیبهشت ماه، گفت: 29 اردیبهشت 2 انتخابات مهم در کشور برگزار خواهد شد و با آرای مردم بالاترین و پائین‌ترین مدیران اجرایی در کشور انتخاب می‌شوند.

فرماندار شهرستان گمیشان با ارائه اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات شهرستان تاکنون، افزود: قانون انتخابات، بی‌طرفی، صیانت از آرای مردم و فراهم‌سازی زمینه‌های حضور مردم در پای صندوق‌های رای سرلوحه کارهای ستاد انتخابات شهرستان بوده است.

توماج انتخابات را تجلی مشارکت مردم بیان داشت و تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عامل مهمی است که همه باید به صورت وظیفه‌مند نسبت به فراهم‌سازی زمینه‎های حضور مردم عمل کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان نیز در این جلسه با اشاره به موقعیت و ظرفیت‌های گمیشان خاطر نشان کرد: شهرستان گمیشان ظرفیت‎های بسیار خوبی در جهت توسعه و رونق دارد.

وی افزود: هدف ما اجرائی شدن عملیات فعالیت ناحیه صنعتی گمیشان است و امیدواریم نیمه دوم سال پذیرش سرمایه‌گذار برای این ناحیه صنعتی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611771
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.