به گزارش خبرآنلاین؛ پرویز خالقی در جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه که در سفر استاندار زنجان و با حضور نمایندگان اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۲ میزان گازرسانی به روستاهای شهرستان سلطانیه ۷۰ درصد بود که با حمایت دولت یازدهم این میزان به ۹۶ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه  دو روستای این شهرستان در دست اقدام برای گازکشی است، افزود: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی این دو روستا میزان بهره‌مندی روستاهای شهرستان از گاز طبیعی به ۹۷ درصد می‌رسد.

فرماندار شهرستان سلطانیه، جمعیت شهرستان را ۳۰ هزار نفر برشمرد و تاکید کرد: در ۱۹ مرداد امسال چهار سال از تبدیل سلطانیه به شهرستان می‌گذرد ولی متاسفانه زیرساخت‌های لازم پیش از تبدیل شدن سلطانیه به شهرستان فراهم نشده بود.

وی اقدمات چند سال اخیر دولت در سلطانیه را برابر با تمام اقدامات انجام گرفته در طول ۱۰ تا ۲۰ سال گذشته عنوان کرد و افزود: ۵۰ سال از شهر شدن سلطانیه می‌گذرد اما این شهر به دلایل مختلف، توسعه متناسب با شان خود را نداشته است.

خالقی ادامه داد: در سال‌های اخیر و به‌ویژه در دولت تدبیر و امید اقدامات فراوانی در راستای توسعه شهرستان سلطانیه صورت گرفته است.

وی، توسعه محورهای مواصلاتی شهرستان سلطانیه را قابل توجه عنوان کرد و افزود: محورهای مواصلاتی سلطانیه به زنجان، سلطانیه ـ قیدار به کبودرآهنگ و نیز محور سلطانیه به ابهر و خرم‌دره در حال توسعه هستند.

فرماندار شهرستان سلطانیه همچنین از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی ساختمان جدید فرمانداری این شهرستان خبر داد و گفت: مسئولان استان توجه ویژه‌ای به ساخت این بنا داشته‌اند.

 

۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610915
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.