حجت‎الاسلام سیف‎الله سهرابی روز جمعه خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: امسال تعداد بقاع متبرکه در نظر گرفته شده برای اجرای طرح آرامش بهاری در استان از رشد حدود دو برابری برخوردار است.
وی گفت: این طرح در بقاع متبرکه واقع در مسیر تردد مسافران و زائران نوروزی با برپایی خیمه معرفت، پاسخ به سوالات شرعی و اخلاقی مسافران، معرفی وقف اجرایی شده و آئین سال تحویل و اسکان گردشگران از دیگر برنامه های آن است.
به گزارش ایرنا امسال برای هفتمین سال متوالی در بقاع متبرکه سراسر کشور از جمله گلستان طرح نوروزی آرامش بهاری به اجرا درآمده است.
طبق گزارش اوقاف و امور خیریه گلستان در اجرای طرح آرامش بهاری ویژه نوروز سال قبل 914 هزار زائر در بقاع و امامزاده های استان حضور یافتند که حدود 50 هزار نفر از آئین لحظه تحویل سال نو و 331 هزار و 350 نفر از برنامه های خیمه معرفت از جمله برپایی نمازجماعت، دریافت مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی استفاده کردند.
استان گلستان با داشتن جاذبه های بکر گردشگری در حوزه طبیعی، تاریخی و زیارتی بین دو قطب گردشگری شمال و زیارتی مشهد قرار دارد و هر ساله در تعطیلات نوروز پذیرایی مسافران بی شمار از اقصی نقاط کشور است.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.