کلثوم غفاری توران روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از خرید کالای ایرانی حمایت جدی می کنیم ولی برای بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی، نقد هم داریم.
وی همچنین اضافه کرد: با تشویق و تولید با کیفیت می توان اثرگذاری بانوان را در رونق مصرف کالای داخلی و کمک به رونق اقتصاد، ایجاد اشتغال و عملیاتی شدن فرمایش رهبری در اقتصاد مقاومتی در جامعه بیشتر دید.
مدیرکل امور بانوان گلستان بیان کرد: این اداره کل تشویق بانوان به خرید و مصرف کالای ایرانی را از دهه فجر امسال با برگزاری نشست هایی برای اعضای تشکل های مردمی، کارکنان دستگاه ها و برپایی نمایشگاه بانوان کارآفرین و نصب شعارهایی در ترغیب برای خرید و مصرف کالای ایرانی، رونق اشتغال و اقتصاد بومی و ملی آغاز کرده است.
غفاری افزود: معتقدیم تشویق به خرید و مصرف کالای بومی یکی از راهکارهای عملیاتی شدن فرمایش رهبری در اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده و تلاشی برای رونق اشتغال و اقتصاد کشور خواهد بود.
به گزارش ایرنا توجه به تولید داخلی به چرخاندن چرخ های اقتصاد کشور، اشتغالزایی و ریشه کنی بیکاری، کاهش وابستگی به خارج و دستیابی به بازارهای منطقه ای و جهانی برای معرفی مزیت های محصول ایرانی می انجامد.
با این همه، پیش از آن اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ سازی در این زمینه در کنار تلاش برای ارتقای دانش فنی و کیفیت افزایی تولیدات صنعتی لازم است.
6204/648
خبرنگار : علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.