در نشست مشترک فرماندار آزادشهر با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان بر ضرورت انجام اقدامات مورد نیاز برای رفع بوی نامطبوع سایت بازیافت زباله این شهرستان تاکید شد.

سیدرسول حسینی فرماندار آزادشهر با بیان اینکه روزانه ۳۰۰ تن زباله از شهرستان‌های شرق گلستان وارد سایت زباله آزادشهر می‌شود، افزود: حجم بالای زباله ورودی به این سایت و کافی نبودن عملیات دپو و تبدیل زباله‌ها به کمپوست سبب شده تا بوی نامطبوع زباله‌ها، نارضایتی و گله‌مندی عمومی مردم این شهرستان را به دنبال داشته باشد.

فرماندار آزادشهر یادآور شد: چند ماه قبل و در راستای افزایش بهره‌وری و انجام عملیات‌های جایگزین با یک شرکت اتریشی و شرکت دانش بنیان داخلی برای تولید انرژی از زباله قراردادی بسته شد هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

**

فرماندار گالیکش در مراسم معارفه عضو جدید شورای اسلامی این شهر با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر اعضای شورای شهر به آبادانی گالیکش گفت: مهمترین دغدغه اعضای این شورا باید بررسی مشکلات و تلاش برای رفع آن با استفاده حداکثری از ظرفیت های بومی باشد.

پس از انتصاب برات‌آشور فارسیانی عضو شورای شهر گالیکش به سمت مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان،  عابدین خسروی عضو علی‌البدل این شورا، جایگزین وی شد.

**

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس اعلام کرد که با مشارکت نیکوکاران و بسیجیان شهرستان و در آستانه سالروز شهادت امیرالمومنین علی(ع) ۶۰۰ بسته کالایی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا در مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۰ هزار سبد کالایی با مشارکت نیکوکاران گنبدکاووس و برخی نهادها تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع گردید.

وی، برنج، روغن نباتی، گوشت قرمز یا گوشت مرغ، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و پنیر را از اقلام ۶۰۰ بسته‌ غذایی تهیه امروز اعلام کرد.

**

فرماندار مینودشت در جلسه رسیدگی به مشکلات جاده روستای تخت این شهرستان و راه منتهی به معدن زغال سنگ این روستا که باحضور  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان و مدیرعامل معدن البرز شرقی برگزار شد، برضرورت بهسازی و مرمت این جاده تاکید کرد.

سیدرضا طباطبایی گفت: مرمت و بازسازی این جاده از مطالبات چندین ساله مردم روستای تخت مینودشت است.

**

سرهنک محمدرضا سراوانی فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان اعلام کرد که با تلاش ماموران این یگان نظامی در ۲۴ ساعت گذشته در ۲ روستای کُرند و داشلی برون، یک دستگاه فلزیاب از یک خودروی عبوری و مقدار ۱۶۰ گرم مواد مخدر از یک واحد مسکونی و یک واحد دامداری کشف و ضبط و سه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

نیمی از جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری گلستان در هفت شهرستان واقع درشرق این استان سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.