به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر شنبه در نشست شورای سلامت استان خوزستان اظهار کرد: در حوزه شهری و روستایی از همین امروز ابلاغ می‌شود که آهک پاشی و لایروبی به طور سریع شروع شود و مسئولان ذی‌ربط این کار را در دستور کار خود قرار دهند.

شریعتی با بیان اینکه کم‌کاری در مقابله با ویروس کووید ۱۹ به هیچ عنوان قابل‌قبول نیست، عنوان کرد: نظارت‌ها و بازدیدها را انجام دهند و با شناسایی مکان‌های اولویت‌دار تلاش مضاعفی را انجام دهند.

استاندار خوزستان افزود: بحث آب و فاضلاب و میزان باقی‌مانده کلر را معاونت بهداشتی مرتب رصد کند و اگر ضرورت و حساسیتی بود، اعلام کنند.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه با بیماری کرونا مواجه هستیم، واقعاً کشش مواجه شدن با این اپیدمی بسیار سخت است و ممکن است با مشکلات جبران‌ناپذیری در استان مواجه شویم.

شریعتی عنوان کرد: حساسیت دستگاه‌های متولی که وظیفه نظارت و گزارش دهی را دارند باید بیش‌ازپیش انجام شود تا با بحران روبه‌رو نشویم و تلاش شود وعده‌های سال گذشته محقق شود.

استاندار خوزستان در ادامه تصریح کرد: به خصوص در حوزه آب شهری و روستایی همت شود در این حوزه که مشکلات قابل حل را به طور سریع رفع و برای دیگر مشکلات راه‌حل‌هایی تنظیم شود.

وی گفت: نباید بگذاریم کاری بر زمین بماند و باید فعالیت‌های ویژه‌ای برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.