حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهارکرد: زندگی مردم ما با ائمه و مخصوصاً با امام حسین (ع) پیوند خورده و ایشان در همه ابعاد زندگی مردم حضور دارد.

وی افزود: علاوه بر اینکه پیامبر سفارش فراوانی در مورد امام حسین (ع) کرده، قیام ایشان هم سبب ایجاد ارادت و عمق در زندگی مردم شده به گونه ای که از هر فرصتی برای زیارت امام استفاده می کنند.

ولی نژاد توضیح داد که راه، نام، اندیشه و تفکر امام (ع) جایگاه خاص و ویژه ای در زندگی مردم دارد.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) مورد سفارش پیامبر (ص)، امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) بود، گفت: در طول تاریخ همه، خود را مدیون امام حسین (ع) می دانند و همه مبارزان با ظلم و ستم ایشان را می شناسند.

ولی نژاد با اشاره به اینکه مبارزان، مومنان و آزادی خواهان در تاریخ ویژگی های خاصی دارند، ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی هم هرجا که نیاز به دفاع، حضور، جانفشانی، فداکاری و ایثار بوده پاسداران پا میدان می گذاشتند.

وی بیان کرد: آنها در دوران انقلاب اسلامی، در دفاع از حرم چه در سوریه و عراق نقش ستودنی داشته و تاریخ این فداکاری ها را فراموش نخواهد کرد.

ولی نژاد ادامه داد: در ماه های اخیر هم سپاه یک سپهبد و سردار گران قدر به عنوان مدافع حرم را تقدیم کرد و مردم هم برای تشییع وی سنگ تمام گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: فداکاری، ایثار، ضداستکبار بودن، طرفداری از مظلوم و غیره از ویژگی های سردار سلیمانی بود و افرادی زیادی در این گروه با این ویژگی ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه پاسداران در همه میادین و عرصه ها حضور دارند، گفت: مجموعه ای به نام بسیج در دل سپاه نمود پیدا کرده و در هر خانه ای فردی بسیجی وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.