حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز سه‌شنبه در نشست با بانوان ادارات این استان افزود:حضرت زهرا(س) والاترین زن اسلام است و زنان جامعه با الگوگیری از این بانوی مکرم اسلام می‎توانند به جایگاه بالایی برسند.

وی تصریح کرد: زنان جامعه هر سبک و راه دیگری غیر از راه حضرت زهرا(س) پیشه کنند با خسران و زیان مواجه می‎شوند.

نکونام، ولایتمداری را از مهمترین ویژگی‌های حضرت زهرا(س) برشمرد و گفت: حمایت از ولایت جهاد در راه خدا است و بانوان جامعه اسلامی امروز نیز با ولایتمداری خود در راه خدا جهادگری می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: حضرت مریم، آسیه و هاجر زنان موثری در تاریخ بشری بودند و نمونه کامل زنان حضرت زهرا(س) است.

نکونام با اشاره به رسالت اجتماعی زنان، افزود:بانوان، همانطور که نقش و رسالت مهمی در خانه دارند به همان اندازه می‌توانند در جامعه موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زن را وارد عرصه اجتماع کرد، گفت: بی‌شک در اسلام برای زن نقش و منزلت اجتماعی در نظر گرفته شده است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

نکونام خاطرنشان کرد: این در حالی است که در برخی موارد از رسالت اجتماعی زنان سوءاستفاده می‌شود و به طور مثال برخی رای‌آوری از قشر زنان استفاده می‌کنند، که باید نسبت به این موارد هوشیار باشند.

به گزارش ایرنا، در این نشست جمعی از بانوان شاغل در ادارات استان به مناسبت روز زن با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.