به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر سایری شامگاه شنبه در ویژه برنامه پویش به توان ما اظهار کرد: انسان ها تک بعدی نیستند و دارای دو بعد جسمی و روحانی هستند.

وی اضافه کرد: در بعد جسمانی برای ویروس کرونا این بلای خانمان سوز تاکیدات فراوانی شده است که اگر ماسک می زنیم و شستشوی دست انجام می دهیم طبق همین بعد است.

سایری گفت: بعد روحانی این است که روح معنوی و ایمان خود را تقویت کنیم تا در برابر آسیب های روحی در امان باشیم.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان گلستان افزود: قدرت همه چیز دست خداست، خدایی که آتش را بر حضرت ابراهیم(ع) گلستان کرد و اگر اراده کند این بلا و آتشی که این ویروس به بار آورده را گلستان خواهد کرد.

سایری ابراز کرد: صداوسیما و همه رسانه ها به میدان آمد و در خصوص بعد جسمانی این بلا به مردم گوشزدهای لازم شده است و باید مردم رعایت کنند.

وی گفت: اهل بیت(ع) واسطه فیض هستند و جوانان باید از سیره اهل بیت(ع) الگوگیری کنند تا از مشکلات عبور کنند.

سایری با بیان این که مردم باید در ایام عید دست نیازمندان را بگیرند، افزود: دستگیری از نیازمندان از سنت های الهی است و ما باید سنت های الهی را در زندگیمان ساری و جاری کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که آستانه صبر ما خیلی پایین است، بیان کرد: مشکلات و گرفتاری هایی در جامعه وجود دارد ولی باید بر این مشکلات غلبه کنیم زیرا خشم و برخوردهایی تند باعث هرج و مرج در جامعه می‌شود.

سایری از سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و دیگر نهادهای انقلابی و قرارگاه مردمی سلامت ستاد مبارزه با کرونا در استان در راه اندازی ویژه برنامه پویش به توان ما با توجه به بار روانی ایجاد شده در فضای مجازی و هجمه ای که علیه جامعه روحانیون و هیئات مذهبی و سایر نهادهای انقلابی انجام شده است تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1388285
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.