حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروه‌های جهادی این اداره‌کل به گروه پنج نفری تقسیم می‌شوند و طبق جدول زمانبندی هرکدام مسوولیت ضد فونی کردن یک محله را برعهده دارند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های مستمر توانستیم هر روز ۲ تانکر محلول ضدعفونی‌کننده از شهرداری ارومیه و پمپ‌های سمپاش چرخدار و کوله‌ای از سپاه پاسداران تهیه و در اختیار گروه‌های جهادی قرار دهیم؛ «ضدعفونی کردن محلات مختلف ارومیه به صورت شبانه ادامه خواهد داشت».

وی بیان کرد: ایجاد موکب‌های سلامت، شکل‌گیری گروه‌های همیاران سلامت، اجرای تیم فضای مجازی در رسانه به منظور تولید و نشر محتوا در جهت مبارزه با ویروس کرونا، آموزش‌های بهداشتی برای عموم مردم، همچنین تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی بین اقشار مختلف از دیگر برنامه‌های اجرایی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی است.

«بیماری کرونا» امروزه از مهمترین مشکلات بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران به شمار می‌رود و در برخی از موارد به دلیل سوءبرداشت‌ها، ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

شیوع ویروس کرونا اواخر ماه دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند؛ این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به پزشک احساس نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.