آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار داشت: این حضور و شکوه مردم نه تنها در ایران، بلکه در مسایل سوریه، لبنان، عراق و کشورهای دیگر منطقه اثر دارد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی های مردم یمن در برابر آل سعود اشاره و  خاطرنشان کرد: حوادث اخیر در کشورهای لبنان، عراق و افغانستان نشان دهنده شکست‌های متوالی استکبار در منطقه است.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: حمله نیروهای یمن به متجاوزین آل سعود که از آن به عنوان سریع ترین و شدیدترین حمله بعد از جنگ جهانی یاد می شود، باعث منهدم کردن‌ ۱۷ تیپ مکانیزه، ۲۰ گردان و کشته و مجروح شدن سه هزار نفر آل سعودی شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: انهدام هواپیمای جاسوسی ایالات متحده آمریکا با ۲۰ افسران ارشد ضداطلاعاتی توسط طالبان و پاره کردن متن سخنرانی رییس جمهور آمریکا در مجلس سنای این کشور توسط رییس مجلس در جلوی چشم میلیون‌ها بیننده، بیانگر شکست سیاست‌ های ترامپ در داخل و خارج آمریکا است.
آیت الله نورمفیدی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: استکبار بعد از این ترور مدعی شکست و پایان جبهه مقاومت بود، اما حوادث بعد شهادت حاج قاسم در منطقه بیانگر آن است که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی قوی‌ تر و تاثیرگذارتر در میدان است.
آیت الله نورمفیدی در ادامه با گرامیداشت دهه فجر و جشن های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن قدردانی از همه دولت ها گفت: هیچ کاری بی عیب و نقص نیست و اگر کم کاری مشاهده می شود، نباید آن را به پای شجره طیبه انقلاب اسلامی گذاشت‌.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.