رضا عسگری عصر سه شنبه در ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان با بیان اینکه شرایط حاضر کشور و سرلوحه بودن بیانیه گام دوم انقلاب موجب شده تا امسال دهه فجر متفاوتی داشته باشیم، افزود: دشمن همه تلاشش را می کند تا مردم از نظام جمهوری اسلامی ناامید شوند و در این مسیر ادعایی مطرح کردند که انقلاب اسلامی چهل سالگی اش نمی بیند در حالی همه ارزیابی هایشان نادرست از آب درآمد.
وی ادامه داد: حجم فشارهای سیاسی و اقتصادی در چهار دهه گذشته علیه کشور بی سابقه بوده است و اکنون نیز دشمنان در برابر نظام اسلامی هماهنگی گسترده ای دارند.
عسگری به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: کشوری که ادعای ابرقدرتی دارد دست به حرکت کاملا تروریستی می زند و یک مقام رسمی ایران را که به دعوت دولت عراق در آن کشور حاضر شده بود، مورد هدف قرار می دهد. 
فرماندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب و چشم انداز تبیین شده در آن اشاره کرد و گفت: اکنون در عرصه های مختلف آماده جهش های بلند هستیم و دستاوردهای جهانی کشور در تولید علم، بهداشت و سلامت و صنایع دفاعی موید این موضوع است. 
 عسگری به نرخ ۱۱ برابری رشد علمی ایران نسبت به میانگین جهانی، رتبه هفتم کشور در میزان امید به زندگی اشاره کرد و ادامه داد: امروز ایران در عرصه های گوناگون در بین کشورهای برتر دنیا قرار دارد. 
فرماندار زنجان تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا برنامه های بزرگداشت دهه فجر امید و خودباوری را در بین مردم به ویژه میان جوانان تقویت کند. 
فرماندار زنجان گفت: دهه فجر امسال ۲۸۱ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و اشتغال زایی به ارزش ۵۵ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
وی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد:باید مراقبت لازم انجام شود تا عده ای از مراسم های دهه فجر له یا علیه کسی استفاده نکند. 
عسگری به ضرورت فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: هر گاه انتخابات در کشور باشکوه برگزار شده، مأیوس شدن دشمنان را در پی داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.