به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار «داود غیاثی‌راد» روز پنجشنبه درهمایش یادیاران در حسینیه بیت تاریخی امام راحل در خمین افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات پیام انقلاب امام خمینی(ره) را بیشتر به ملتهای جهان صادر می‌کند.
وی با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی گفت: شهید سلیمانی دارای وجهه‌ای بین‌المللی بود و همان‌گونه که سالار شهیدان برای همه ملت‌های آزاده جهان قابل احترام است، شهید سلیمانی نیز حامی مردم مظلوم منطقه بود.
سرتیپ پاسدار غیاثی‌راد افزود: ویژگی‌های بی نظیر شهید سلیمانی از اخلاص این سردار شهید سرچشمه گرفته است چراکه او خود را سرباز ولایت می دانست و  دارای شخصیتی فاطمی با ارادت کامل به صدیقه کبری (س) بود و به تاسی از این بانوی بزرگوار وصیت کرد که قبرش بی عنوان و نشان باشد.
وی خواستار هوشیاری مردم شد و اظهار داشت: اسرائیل براساس نظریه فرانسیس فوکویاما به امپراطوری رسانه‌ای جهان اعلام می‌کند که واژه امام را در اخبار خود به کار نبرند چراکه بعد از این کلمه امت و ولایت فقیه مطرح می‌شود.

سرتیپ پاسدار غیاثی راد گفت: یکی از اندیشمندان انگلستان با دلایل علمی و پس از بررسی شخصیت حضرت مریم و زنان نام آور جهان؛ حضرت فاطمه (س) را به عنوان وحدت جهان و اسوه زنان بیان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: خمین در سطح بین‌المللی مطرح است و نگاه مسئولان به زادگاه امام راحل باید با پرهیز از حاشیه‌ها، در این سطح باشد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در این همایش گفت: انقلابهای اومانیستی فرانسه، کارگری روسیه و اسلامی ایران انقلابهای مادر و تاثیرگذار در جهان  هستند.
«مصطفی مشایخی» افزود: پس از جنگ جهانی دوم؛ جهان به قطب های شرق و غرب تبدیل شد و پس از فروپاشی شوروی لیبرال دموکراسی آمریکا تنها قطب جهان شد ولی انقلاب اسلامی این معادله را به هم زد.
وی  تربیت افراد خداجو نظیر شهید سلیمانی را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت:روزهای اصابت موشکهای ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق و تشییع پیکر شهید سلیمانی از سوی مقام معظم رهبری یوم الله نامیده شد.
وی افزود: کشور کانون جهاد در عرصه های نظامی و فرهنگی  است ودغدغه در  حوزه فرهنگی بیشتر است چراکه دشمن از طریق جنگ نرم وارد شده و  از ابزار های فرهنگی برای تغییر سبک زندگی به منظور براندازی نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.
در این همایش از مجموعه ۲۱ جلدی دایره المعارف شهدای استان مرکزی رونمایی شد.
خمین در جنوب استان مرکزی قرار دارد و یکهزار شهید تقدیم جمهوری اسلامی کرده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.