به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری و آیین متمرکز بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی دو هزار و ۵۳۲ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی استان گلستان اظهارکرد: گلستان از منظر وحدت و یکدلی با وجود تنوع قومی و مذهبی در کشور نمونه است و تلاش می کنیم عقب ماندگی ها را علی رغم کمبود بودجه جبران کنیم.

وی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری گفت: مشارکت پرشور مردم در این عرصه ها خط بطلانی برهمه تحریم های تحمیلی دشمن است.

واعظی افزود: حضور گسترده و همگانی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه پاسخ سخت و کوبنده ای از سوی ملت ایران به سردمداران دولت ایالات متحده آمریکا است.

وی بیان کرد: همانطور که تشییع جنازه میلیونی سردار سلیمانی تمام معادلات و خیال واهی رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای آنان را نقش بر آب کرد حضور مردم در ادامه انقلاب هم موجب سرافکندگی بیشتر دشمنان خواهد شد.

واعظی اضافه کرد: هر چقدر حضور همگانی مردم در این عرصه های سرنوشت ساز پر رنگ تر باشد، دوستان نظام و انقلاب خوشحال تر و دشمنان از ادامه سیاست های خصمانه خود مایوس تر خواهند شد.

وی گفت: هر چند دولت ترامپ فقط و فقط به فکر تحریم های هر چه بیشتر اقتصادی ایران است اما مقاومت ملت و دولت ایران در برابر این زیاده خواهی، آنها را به اشتباه استراتژیک خود در قبال ایران آگاه کرد.

واعظی اظهارکرد: مشاهدات عینی و گزارش های مختلف نشان می دهد که با وجود تحریم حداکثری و فشارهای مختلف اقتصادی طرح های بزرگی در حال انجام است و نمونه آن افتتاح طرح های بزرگ اقتصادی در دهه فجر است.

وی با بیان اینکه تحریم ها نمی تواند انسجام داخلی را برهم بزند، افزود: اگر شرایط امروز کشور را خوب باور کنیم و با مردم در میان بگذاریم، پاسخ تحریم ها بهتر از گذشته داده می شود.

واعظی گفت: به طور معمول حدود ۴۰۰ نفر در خزانه داری آمریکا وظیفه پایش و رصد تبادلات اقتصادی و بانکی ایران با سایر کشور ها را دنبال می کنند تا به نوعی در این ارتباطات سنگ اندازی کنند و اما یقیناً به شکست می رسند.

وی با اذعان به وجود برخی مشکلات و تنگناها در تامین بودجه با تأکید بر اینکه عقب ماندگی های گلستان را جبران می کنیم، ادامه داد: شرایط خاص فرهنگی و قومیتی گلستان بسیار ویژه است و یقیناً دولت توجه ای خاصی به این استان خواهد داشت.

واعظی با تأکید بر ضرورت وحدت و همبستگی هرچه بیشتر مسئولان کشور در قبال دشمنان، گفت: اگر می خواهیم تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را بی اثر کنیم باید دست در دست یکدیگر در توان داخلی خود تکیه کنیم و چشم امید از آن سوی مرزها برداریم

گفتنی است که با حضور محمود واعظی آیین متمرکز بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی دو هزار و ۵۳۲ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1347172
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.