سردار علی قاسمی شامگاه یکشنبه در اجلاسیه نخستین رویداد استارتاپی ایده‌پردازی انتخابات در استان خراسان جنوبی افزود: تبلیغ و ترویج برای حضور حداکثری، معرفی شاخص‌های نامزد اصلح به اعضا و تبیین آموزه‌های مقام معظم رهبری از مهمترین وظایف این نهاد در زمان انتخابات است.

وی تدین، ایمان و اخلاق اسلامی، حسن سابقه، ساده زیستی، آگاهی و بصیرت سیاسی، موضع‌گیری و واکنش به موقع، سابقه علمی و تخصصی، درک نیازهای مردم و مبارزه حقیقی با فساد را از مهمترین ویژگی‌های یک نامزد اصلح بیان کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: چه بسیار فرد روحانی، دکتر و پاسدار که بصیرت ندارند و چه کارگر و روستازاده‌ای که بصیر هستند، پس باید بصیرت سرلوحه کار همه نامزدها قرار گیرد.

وی مسوولیت‌پذیری و پاسخگو بودن، مردمی ماندن و تلاش برای کاهش فاصله طبقاتی، مدیریت جهادی، سلامت سیاسی و اقتصادی، عدم ارتباط با کانون‌های قدرت، شایسته‌سالاری و جوان‌گرایی و تلاش برای حفظ وحدت ملی را از دیگر ویژگی‌های نامزد اصلح برشمرد.

مسوول سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی هم در این همایش گفت: ۴۰ ایده استارتاپی و ایده‌پردازی انتخابات به دبیرخانه بسیج اساتید ارسال شده است.

محمدمهدی دیانی افزود: استارتاپ انتخاباتی اولین جنبش با رویکرد کمک به مردم برای دستیابی به انتخاباتی خردمندانه، سالم و مجلسی کارآمد توسط اساتید و نخبگان است.

وی اظهار داشت: در مرحله اول داوری ۱۰ طرح اول به مرحله دوم راه یافت و اکنون با انتخاب سه طرح برتر توسط اساتید طرح‌های برتر استانی به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

وی راه‌های مشارکت حداکثری در انتخابات، مراقبت از انتخابات به مسأله حق‌الناس، چگونگی انتخاب اصلح، مجلس کارآمد، راهکارهای عدم دخالت بیگانگان در انتخابات ملی، روش‌های نوین انتخابات، راه‌های مطمئن انتخابات اصلح، جلوگیری از قطبی‌سازی فرقه‌ای، روش‌های دستیابی به شفافیت و فرصت‌سازی فضای مجازی را از مهمترین محورهای این استارتاپ ذکر کرد.

مسوول سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی گفت: اساتید بسیجی دو وظیفه مهم دارند که حضور در انتخابات و کمک برای انتخابات پرشور از مهمترین آنهاست.

وی افزود: اساتید بسیجی باید مشخصات شخص حقوقی نماینده برتر و اصلح را به مردم بازگو کنند و یکی از مهمترین وظایف اعلام دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۱ سال گذشته است.

دیانی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را تحقق مردم‌سالاری دینی دانست و اظهار داشت: پیشرفت‌های علمی که امروز وجود دارد از رشد علمی ۱۱ برابری نسبت به میانگین جهان تا قرار گرفتن در رتبه هشتم قدرت برتر جهان از مهمترین دستاوردهای انقلاب است که باید برای مردم بیان شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.